Reklamace zboží
Je třeba dodržet následující postup:
1. Nahlásit reklamaci
- Elektronicky na e-mail: gregorasyn@seznam.cz
- Nahlásit reklamaci písemně na:
Gregor a syn, s.r.o.
se sídlem: Pionýrů 12, Tábor, 39002
- Doručit osobně na, kteroukoliv z našich provozoven
Nezapomeňte uvést:
- identifikaci toho, kdo reklamaci uplatňuje (musí se jednat o subjekt který je uveden na dodacím listu, případně o zmocněnou osobu),
- specifikaci zboží, služby nebo úkonu, který je reklamován (druh, množství, cena),
- telefonní kontakt
- číslo faktury či jiného nabývacího dokladu a sériové číslo vadného produktu (pokud to lze).
2. Na základě zaslané reklamace vystaví prodávající Reklamační protokol.
3. V případě zaslání reklamované zboží či výrobku prodávajícímu, musí kupující zásilku zřetelně označit číslem reklamace uvedené na Reklamačním protokolu.
Zásilku musíte zabalit tak, aby během dopravy nedošlo k poškození.
4. Součástí reklamace musí být kopie nabývacího dokladu, dodacího, popřípadě záručního listu a podepsaný Reklamační protokol ze strany kupujícího.
5. Předmět reklamace musí být dodán prodávajícímu neprodleně po vystavení Reklamačního protokolu - nestane-li se tak do 5 kalendářních dnů, reklamace bude stornována a celý proces se bude muset opakovat.
6. Nedodržení některé z výše uvedených skutečností muže být důvodem k zamítnutí reklamace a vrácení neúplné zásilky zpět na náklady kupujícího.